Fritvalgsleverandør til indkøbsordning
En leverandør af indkøbsordning til borgere i eget hjem, der ønsker at blive fritvalgsleverandør, skal godkendes af kommunen efter nedenstående procedure.
Godkendelsesprocedure
Ansøgningen sendes til elektronisk til Udbud og Kontrakt eller som post til adressen:
FEKO
Postboks 2
3600 Frederikssund
Forhåndsgodkendelse
Ansøgningen skal indeholde følgende:
- Underskrevet rammeaftale i 2 eksemplarer, forside, Side 2, 4 og 12 udfyldes samtidig af ansøger.
- Udfyldt bilag A, ydelsesbeskrivelse. Priser fremgår af Bilag B.
- Underskrevet Tro- og loveerklæring vedr. ubetalt forfalden gæld til det offentlige
- Underskrevet Tro- og loveerklæring vedr. udelukkelsesgrunde
- Nøgletalsformular
- Referenceliste over de betydeligste, sammenlignelige leverancer, der er udført i løbet af de sidste tre år med beskrivelse af leverancerne, rammeaftaleperiode og angivelse af kontaktpersoner
- Dokumentation for gyldig erhvervsansvarsforsikring.
Leverandørerne får svar om forhåndsgodkendelsen.
Endelig godkendelse
Endelig godkendelse fordrer, at leverandøren herefter opfylder følgende:
- Sender godkendt serviceattest max. 6 måneder gammel
- Sender informationsmateriale, hvor Myndighed skal godkende beskrivelsen i forhold til de ydelser, leverandøren er godkendt til at levere
- Er opkoblet på Kommunens omsorgssystem.