Digital Post for virksomheder
Virksomheder og foreninger er forpligtet til at modtage digital post fra det offentlige. Sådan har det været siden 1. november 2013.
Lige som for borgere er den digitale postkasse gratis for virksomheder og foreninger, og giver hurtig adgang til sikker post fra det offentlige. Opret en digital postkasse, så du ikke går glip af vigtige meddelelser - om sygedagpenge, straffeattester, indkaldelse til bilsyn osv.
I postkassen kan du selv vælge, hvordan posten skal håndteres, og du kan selv oprette mapper. Du kan også angive en e-mailadresse eller et mobilnummer og få besked, når der er ny post i postkassen.
Opret Digital Postkasse
Læs mere, og opret postkassen på virk.dk/postkasse.
Gode råd
- Din virksomhed skal bruge en medarbejdersignatur, når du opretter postkassen. Læs mere og bestil via Virk.dk/postkasse
- Udpeg en administrator, der opretter postkassen og uddeler brugerrettigheder.
- Brug hjælpen på Virk.dk og få svar på dine spørgsmål.
Få hjælp til Digital post
Trin for trin guide til oprettelse af Digital Postkasse på Virk.dk.
Du kan også ringe til hotline på 70 80 86 86. Telefontiden er mandag til fredag kl. 9.00 til 18.00.